2011.06.26.
02:59

Írta: endruska

Home sweet home

Kétségbeesett lakáskeresésemet siker koronázta, úgyhogy nem kell a híd alatt (esetleg a kocsimban) aludnom.

Tényleg vicces, hogy az amerikaiak, miután feladtak egy hirdetést, nem veszik fel a telefont és nem válaszolnak e-mailekre. Illetve ketten írtak vissza, csak azok "fontos üzleti ügy miatt" Nigériában tartózkodtak (érdekes egybeesés) és szerették volna előre megkapni a pénzt postán. Aha, a maci f@szát (párdon). A lényeg, nem volt egyszerű a helyzet.

Nos, amit találtam végül is nem hirdetés útján sikerült, hanem egy másik intern lakott itt előttem, nemrég ment el és ő írta róla. A "főbérlőm" (landlord) egy kínai csávó, úgy hívják Leo, és meglehetősen jó arc (sőt!).

Nem a legolcsóbb megoldást sikerült találnom, abból a pénzből amit én itt egy szobáért kifizetek, otthon a Rózsadomb tetején egy 60-70 négyzetméteres fullos lakást bérelhetnék. És ez teljesen komoly. New Jersey drága állam. Ami viszont nagy zsír, hogy kb 2.5 mérföldre vagyok a Siemens-től (ha még nem írtam volna, vagy a gyengébbek kedvéért: ott dolgozom), tehát nem kell naponta 2-3 órát a dugóban üldögélnem a US 1-on. Ugyanis elég sok kollégám 10-15 mérföldről jár be és ők megtapasztalják minden nap, milyen is egy jó kis dugó Amerikában.

A környék, ahol élek egy tipikus amerikai kertvárosi hely. Elég sok család lakik itt, és persze egy rakás mókus, őz, sas, stb. Ez az állam olyan mint egy állatkert. Tegnap voltam Trenton-ban Social Security Number-t intézni (ez valami jó dolog és kell a melóhoz) és amikor jöttem haza, az autópálya behajtóján meg kellett állni, mert egy egész vadliba (vagy -kacsa, mittom) család masírozott át az autó előtt, no para. Amúgy Trenton egy gusztustalan hely (New Jersey fővárosa), minden sarkon attól paráztam, hogy megkéselnek. Állítólag az összes bűncselekmény 90 %-át itt követik el az államban.

Na, és akkor elég a szövegből, ugyanis egy kép többet mond ezer szónál, én meg most tolok ide 10 képet, szal. Ja, és magyar idő szerint én már egy évvel vénebb vagyok (itt még nem), holnap érkezik a legszebb szülinapi ajándék, már nagyon várom. Nemsokára jelentkezem!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://endrusmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr993015133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

afrostewie · http://gitartab.hu 2011.06.26. 11:54:00

Fasza kis hely, mondjuk jó nagy helyet szerváltál, már egy gyerekszobát is be lehet rendezni :)
süti beállítások módosítása