2011.06.29.
03:49

Írta: endruska

Megjött Rita!

Vasárnap este megérkezett Rita! Kimentem érte a reptérre (JFK) és lőttem pár fotót útközben.

Annyit kell tudni, hogy nem vezethetek New York városában, mert a biztosításom oda nem szól (állat mód vezetnek az emberek), tehát Jersey City-ben leraktam a kocsit, és metróval mentem ki a reptérre. Ez a kis metrózás laza másfél óra volt, ami nem is sok, hiszen majdnem ennyit álltam is a dugóban előtte. No para.

A World Trade Centernél át kellett szállnom és ehhez muszáj volt feljönni az utcára, de persze megéri. Amikor én jöttem ide, akkor is ugyanígy jöttem, csak akkor le volt merülve a fényképező sajnos. Nos, WTC igazából lassan tíz éve nincs (ill. elég hiányos) szóval csak építkezés van a helyén. Így is nagyon látványos, sajnos a képek nem adják vissza a hihetetlen érzést. Július 4.-én (függetlenség napja) megyünk NYC-be megint, majd akkor rendesen körbefotózok mindent.

Ma pedig Ritával elmentünk a Princeton University campusába, kicsit körülnézni. Ennyire szép egyetemet még nem láttam, nem hogy élőben, de képeken se. Régi, britt neogótikus stílusban készült épületek, gyönyörű park... jó lehet itt tanulni. Persze nem szabad kifelejteni a campus állandó lakóit, a jópár mókust és vadnyulat sem. Előbbiből sikerült egyet közelről lencsevégre kapni.

(Az első, vicces képet egy fagyizóban csináltam, egy görbe tükör előtt, ami a harmincas években készült és egy "funny-ház"-ban volt, vagy mi.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://endrusmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr503023525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása