2011.06.13.
01:37

Írta: endruska

Princeton belváros + Phili

Tettem egy kis kiruccanást a belvárosba, voltam a Nassau streeten (ez kb. a fő utca), meg benéztem az egyetem campusába... elég baba mindkettő. Konkrétan két mókussal is találkoztam a campuson, az egyiket majdnem meg is tudtam simogatni, nem volt túl félős. A többit mindenki képzelje el a képek alapján.

Tegnap elugrottam 3 német haverral (ők is intern-ek) Philadelphiába egy fél napra (sör hét volt). Elég jó hely az is... vannak felhőkarcolók, de kis téglaházak is. Nagyon nem erőltettük a városnézést, úgyis sokat megyünk még oda, alig egy óra az út kocsival. Ja, kocsik... itt minden autó eszméletlenül nagy, de hogy minek, azt nem tudom. Nincs bennük sokkal több hely, csak valahogy nem érzik szükségét annak, hogy jól kihasználják a helyet. Az utak is nagyon szélesek, de iszonyat lassan lehet csak autózni. Egy háromsávos autópályán 55 mérföldes sebesség kicsit para sztem. Állítólag ez mind azért van, mert itt senki se tud vezetni, aztán így is annyi a baleset mint állat. A közlekedési táblák is full szarok. Nem jelek vannak hanem mindent kiírnak, hogy nehogy bármit meg kelljen tanulni. De mondjuk egy balra kanyart, vagy egy visszafordulást csinálni nem egyszerű, mert kb mindenhol tilos. Pirosnál viszont lehet jobbra kis ívben kanyarodni :D

Ja, és ezek az amcsik nagyon erőltetik a patriotizmust. Kb mindenhol zászlók vannak, weird.

Na, most kb ennyi, itt van néhány kép. Holnap lesz az első napom a cégnél, és ha minden ok, kapok egy kocsit is végre :)

(Ja és tudja valaki, hogy miért száll fel gőz a járdából kijövő csőből? A kommentelők között 10 perces nyeremény skypeolást sorsolok ki :D)


Innen lefele meg a philadelphiai képek vannak:

1 komment

Címkék: weird philadelphia princeton

A bejegyzés trackback címe:

https://endrusmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr982979417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2011.06.13. 10:24:11

sztem az amcsiknal nem eroltetes a zaszlozas, hanem ott tok normalis ez, h mindenki hazaszereto/patriota, mert nem lett ugy szetbaszva a fogalom, mint pl nalunk, ugyanugy, ott megbecsulik kicsit jobban a katonákat, etc... szal ja, vannak különbsegek
a gőz meg nem pl metró? vagy csatorna melegvízzel? :D
süti beállítások módosítása