2011.06.16.
03:31

Írta: endruska

Az első kocsim :)

Nos, most hétfőn megkaptam életem első kocsiját. Igaz, hogy csak bérautó, de hát csak én használom, és kb 40 mérföld volt benne amikor megkaptam. Szóval még bejáratós.

Na, hát előröl nem túl fenyegető, az tuti (btw, a háttérben a munkahelyem van). De persze hátulról se.

Azt is mondhatnánk, hogy kevés ilyen ronda autó van :D jól ráb...tam. Sajnos nem lehet választani, azt kapja az ember amit adnak. De azért elég elszomorító, hogy van aki Dodge Caliber-t kapott. Ráadásul még riasztó és központi zár sincs ebben a f.sban. Amúgy automata váltós, és klíma azért van. De elektromos ablak nincs, lol. Ránézésre még azt is nehéz elhinni, hogy 14"-os kerekei vannak. Na mindegy, ez itt a legkisebb autó, otthon simán eladják "családi" autónak.

Amúgy ezen a héten már dolgoztam is, abszolút tipikus amerikai íróasztalom van, kissé ingerszegénynek tűnhet (legalább tudok a melóra koncentrálni), de amúgy összességében jó fless a hely, és kellemes a munkakörnyezet. Ja, és nagyon kényelmes a szék...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://endrusmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr132987920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2011.06.16. 08:21:46

hehe, nalunk is pöccre ugyanez a komplett konfig :D
süti beállítások módosítása