2011.07.27.
04:23

Írta: endruska

Atlantic City

Szombaton elmentünk Atlantic City-be, ami (nem meglepő módon) az Atlanti óceán partján van, de olyannyira, hogy a strand mellett közvetlenül emelkednek a sokemeletes kaszinóépületek. Merthogy a keleti parton itt van a legtöbb kaszinó, olyan a város mint egy kisebb Las Vegas.

Ezt a képet a Taj Mahal kaszinóban készítettem, és bár kissé sötét lett, talán visszaad valamit a határtalan giccsből amit ott láttunk. Ja, és a felbontás nem elég nagy ahhoz, hogy lássuk a terem végét, ami ugyanúgy tele van félkarú rablókkal, póker- vagy rulett asztalokkal, mint a terem eleje. Iszonyatosan nagy volt minden kaszinó ahol jártunk. Amúgy még a Ceasar's-ban és a Wild wild west-ben próbáltunk szerencsét... nem sok sikerrel.

Nos, ezeken a helyeken sem az ízléses belső volt a legfontosabb. Augustus császár szép nagy szobrától kezdve római templomig minden volt.
A vadnyugatos helyen az volt a poén, hogy belülről úgy nézett ki, mint ha a 19 század második felében egy nyugat-amerikai városkában sétálnánk. Persze a házak között mindenhol nyerőgépek, meg pókerasztalok voltak. Kis extra, hogy itt táncoló cowgirl-ök és egy koncert is volt. Az épület amúgy hatalmas, kb. Arena Plaza nagyságrend...

Szerencsére nem vertünk el sok pénzt, a hangulatot biztosan megérte.

Egyébként Atlantic City egyik legnagyobb látványossága maga a parti sétány, a Boardwalk, ahol a legtöbb kaszinó illetve az éjszakai élet van. Ez egy faburkolatú széles járda, ahol még hajnali háromkor is rengeteg ember volt. A strandon este szabadtéri szórakozóhelyek üzemelnek, van hangzavar bőven.

El is felejtettem írni, de napközben megint a Jersey Shore-on voltunk, jó volt, de kb. mint múltkor, szóval ezért nem tettem fel képet.
Egyelőre ennyi, de nemsokára ismét írok, mert a vasárnapot se otthon ülve töltöttük. Tessék kommentelni, várom a feedback-et.

Szólj hozzá!

Címkék: atlantic city

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.