2011.07.12.
03:42

Írta: endruska

Jersey Shore!

Szombaton elugrottunk egy kicsit Belmar-ba, ami Jersey Shore-on van. Így hívják New Jersey állam tengerpartját. Azaz óceánpartját inkább.

Kora délután egy egyetemi öregdiák találkozóra mentünk jó sokan, mert az egyik kolléga a Rutgers egyetemen végzett és elhívott miket. Jó buli volt, kaptunk Rutgers-es poharat, ami ha hideg piát öntünk bele piros színű lesz.

A Siemens-nél van egy szép szokás, hogy az új internekért kimennek a régiek a reptérre. Én is kimentem egy német srácért pénteken, és másnap már jött is velünk bulizni. A fenti képen ő van Rita és köztem.

Na de egy kicsit a beach-ről... először voltam óceánparton, komoly buli. A víz hideg volt és nem épp kristálytiszta, Jersey Shore nem egy Cote d'Azure, de jó. Életemben nem fürödtem még ekkora hullámokban, komolyan néha már para volt :D akadt is jó pár szörfös.

Apropó Jersey Shore, ez csak a part neve, nem összekeverendő az MTV-n futó sorozattal. A helyiek eléggé szégyellik a szereplőket :D

Még valami: nemrég tudtam meg, hogy hazánk híres szülötte (és gimnáziumom diákja) Neumann János a Princetoni Egyetemen tanított és itt, a városi temetőben van végső nyughelye. Vasárnap meglátogattuk, egyszerű amerikai stílusú sírja van, rajta amerikai zászlóval.
Majd kerítünk rá egy magyart is.

Szólj hozzá!

Címkék: jersey shore

A bejegyzés trackback címe:

https://endrusmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr743059313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása