2011.09.02.
04:38

Írta: endruska

Grand Bahama

Itt a nyár vége, de még előtte tettünk egy jó nagy utazást Ritával, méghozzá átruccantunk a Bahamákra :)

Huh, kicsit meredek ötletnek tűnhet, de valójában nincs is olyan messze. Floridából hajóval pár óra alatt elérhető, szóval ezt az utat választottuk. Persze okosan mindent (repjegyek, hajó, szállás, stb.) jó előre lefoglaltunk, hogy pár nappal indulás előtt tudjuk meg, Irénke a Bahamákon söpör éppen végig. Volt is nagy matek, hogy fel tud-e szállni a gépünk, vagy esetleg útközben zuhan le, netán nem lesz hotelünk a szigeten. Utóbbi miatt annyira nem aggódtam, simán el lehet aludni a tengerparton :P

Elég annyi, hogy pont az utolsó gépekkel repültünk, később már nem lehetett aznap utazni. Jah, annyival még nehezítve volt a helyzet, hogy odafele washington-i átszállással mentünk, akkor voltunk a hurrikánhoz a legközelebb. Amúgy a felszálló repülőnk ablakából nagyon jól lehetett látni a Pentagont...

A hajó Fort Lauderdale-ből indult, szóval ott is eltöltöttünk egy napot, strandoltunk, miegymás. Elég baba. Akkor értettem meg, hogy mennyire jó dolog a meleg tenger.

A fenti képen baloldalt épphogy látszik egy kis elkerített rész a homokban. Na, ott teknős tojások vannak, ki volt írva, nem semmi. Amúgy ez a város kb 40 km-re északra van Miami-tól, és indul innen pár hajó a Karib-tengerre.

Sajnos a miénk nem volt olyan nagy mint a fenti képen, de azért még mindig a legnagyobb amin valaha utaztam. Volt rajta több étterem, bár, medence, sőt még egy kaszinó is.

A legfurcsább az egész hajóútban az a röpke pár óra volt amíg a tengeren kívül semmit sem lehetett látni magunk körül. Na, onnan nem tudtam volna kiúszni a partra. Amikor megérkeztünk Freeport-ba, Grand Bahama sziget legnagyobb kikötőjébe, már állt ott pár hasonszőrű hajó. Nagyon sokan berezeltek a hurrikán miatt, de a járatok vasárnap már rendesen közlekedtek. Na, mondjuk az egész sziget meglehetősen üres volt. Egy elég nagy hotelben aludtunk, mégis kb. csak 4 nyaralót láttunk magunkon kívül. Szinte privát strandunk volt.

A szobánk nagyon jó volt, még egy saját medencénk is volt a teraszon, kilátással a tengerre. A gyönyörű part mellett még egy komoly medence is volt, csúszdával, barlangban lévő bárral, pálmafákkal, hidakkal, stb.

És maga a tengerpart... a legjobb ahol valaha voltam. Tűző nap, fehér homok, pálmafák, meleg tengervíz, kellemes trópusi szél. Adja. Persze le is égtem kb mindenhol ahol nem gondolnám, hogy lehetséges.

Összefoglalva az egészet: nagyon jó volt. Egy kis videóval búcsúznék, talán átad valamit abból, hogy milyen is ott a hangulat. Azt hiszem eléggé élvezem ezt az amerikai munkát :D

Szólj hozzá!

Címkék: florida bahama

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.